DURVEN, DROMEN, DOEN! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ayla Houtepen - WaarBenJij.nu DURVEN, DROMEN, DOEN! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ayla Houtepen - WaarBenJij.nu

DURVEN, DROMEN, DOEN!

Blijf op de hoogte en volg Ayla

20 Oktober 2016 | Nederland, Nederland

Zuster worden, kinderen helpen in Afrika en met baby's werken in een ziekenhuis. Dit zijn een aantal dromen van mij die al zijn uitgekomen. Je moet blijven dromen en vooral deze dromen verwezenlijken.

Na Zuid-Amerika en Afrika is nu Azië aan de beurt. Dan nog de keuze uit een hoop landen en projecten. Een weeshuis/kindertehuis is me de vorige keer wel erg goed bevallen. Er vallen een aantal landen af. De keuze is gemaakt. Na weer een leuk gesprek bij Vrijwillig Wereldwijd mag ik weer gaan reizen. BALI IT IS!

De gehele zomer heb ik doorgewerkt om in november een maand lang naar Bali te gaan. Hier ga ik vrijwilligerswerk doen bij een kindertehuis waar wezen en kansarme kinderen wonen. Ik heb er weer ontzettend veel zin in en ben dan ook al langzaam aan mijn spullen bij elkaar aan het verzamelen.

Ik houd jullie via waarbenjij.nu en facebook weer op de hoogte.

Liefs, Ayla

  • 20 Oktober 2016 - 20:39

    Samantha:

    Oh wat gaaf!!! Jij blijf je hart dus ook houden bij vrijwilligerswerk in het buitenland. Echt stoer, tof en goed dat je dat doet!!
    Ik wens je heel veel succes met je reus.

    Groetjes Samantha

  • 20 Oktober 2016 - 20:40

    Samantha:

    Uh reis natuurlijk whaha

  • 20 Oktober 2016 - 20:50

    Tieneke:

    Goede reis en haal eruit wat je zelf eruit wil halen. Leerzaam, hulpzaam, avontuur Etc. Pas goed op jezelf.

  • 20 Oktober 2016 - 21:09

    Corry :

    Super Ayla om je dromen te volgen! Succes met je voorbereiding en dan op naar je volgende reis. Ze zullen daar blij met je zijn!

  • 20 Oktober 2016 - 21:58

    Carla Takx:

    Super Ayla, echt iets voor jou! Geniet ervan!

  • 21 Oktober 2016 - 02:40

    Annemiek:

    Hee Ayla!

    Wat super gaaf dat je dat gaat doen, een nieuw werelddeel ook weer!!!
    Heel veel succes maar dat gaat goed komen met jou.
    Ik ga je weer volgen!

    Groetjes uit het verre Nepal!

    Xx

  • 21 Oktober 2016 - 08:51

    Mama:

    Geweldig, you go girl.

  • 21 Oktober 2016 - 15:09

    Dhyana :

    Super Ayla, dat je dit gaat doen! Veel bewondering dat je jouw dromen zo leeft. Ik vind het heel leuk mee te lezen met dit avontuur. Veel succes met de voorbereidingen!

  • 21 Oktober 2016 - 15:09

    Dhyana :

    Super Ayla, dat je dit gaat doen! Veel bewondering dat je jouw dromen zo leeft. Ik vind het heel leuk mee te lezen met dit avontuur. Veel succes met de voorbereidingen!

  • 22 Oktober 2016 - 06:38

    Manon:

    Wauw super trots op je! Op naar vele ervaringen voor jou & wie weet ooit weer samen! Genietse. Dikke kroel!

  • 22 Oktober 2016 - 13:21

    Lian:

    Hoi Ayla, super gaaf, je komt misschien wel kennissen van ons tegen uit Rijsbergen, die zijn nu ook voor een maand naar Bali en hebben ook een aantal projecten die ze altijd langsgaan en sponsoren...wie weet kom je ze tegen....succes in ieder geval gr Gj en Lian

  • 25 Oktober 2016 - 19:18

    Gerard Oonincx:

    Ayla,
    Ik kan het wat mij betreft in een woord samenvatten.
    Respect......

    Veel succes en plezier in dit nieuwe avontuur.
    Groeten uit Roosendaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Ayla

Actief sinds 31 Mei 2011
Verslag gelezen: 708
Totaal aantal bezoekers 57640

Voorgaande reizen:

06 November 2016 - 06 December 2016

Vrijwilligerswerk Bali

05 September 2014 - 10 November 2014

Vrijwilligerswerk Ghana

10 Augustus 2011 - 18 November 2011

Stage Suriname

Landen bezocht: