Welkom op mijn site! - Reisverslag uit Oudenbosch, Nederland van Ayla Houtepen - WaarBenJij.nu Welkom op mijn site! - Reisverslag uit Oudenbosch, Nederland van Ayla Houtepen - WaarBenJij.nu

Welkom op mijn site!

Door: aylahoutepen

Blijf op de hoogte en volg Ayla

31 Mei 2011 | Nederland, Oudenbosch

Hoi allemaal,

Zoals de meeste al wel weten ga ik stage lopen in Paramaribo, Suriname. Dit avontuur ga ik samen beleven met Manon, een klasgenootje en vriendin. In november zijn we begonnen om deze buitenlandse stage te regelen. Al snel was het duidelijk dat we mochten gaan. Wij vonden dit super leuk om te horen en konden gaan beginnen met de voorbereidingen. Nu een hele tijd verder hebben we al een hele hoop geregeld, zoals:
- Accommodatie in Suriname.
- Stage plaats in Suriname.
- De vliegtickets.
- Het visum.
- De vaccinaties.

Nu is het wachten totdat we echt gaan. Nog 10 weken om de laatste dingen te regelen. Maar eerst het derde leerjaar afronden en al wat voorwerken, zodat we volgend jaar niet al te veel missen als we niet op school aanwezig zijn.

Wil je op de hoogte blijven van mijn avonturen in Suriname? Vul dan je e-mailadres in, zodat je een e-mailbericht krijgt wanneer er weer een nieuw verslag online staat. Je kan je inschrijven in het ‘Blijf op de hoogte’ blok op deze pagina. Je kan ook via je mobiele telefoon op de hoogte worden gehouden. Stuur dan een sms met als tekst: START FOLLOWING AYLAHOUTEPEN ON naar 1008 (€0,55 p.o.b. max. 1 per dag. Lees de voorwaarden).

Liefs, Ayla

  • 31 Mei 2011 - 21:59

    Lesley:

    Ik ga je vanaf nu echt volgen! Echt super leuk dat je daar naartoe mag, maar ik ga je wel missen hoor friend!
    Ik ben trots op je!

    Liefs, lesley

  • 03 Juni 2011 - 10:39

    Samantha:

    Laat de reisverslagen maar komen! Ik heb me aangemeld en ga je volgen!!
    Heel veel succes met je reis/stage!

  • 06 Juni 2011 - 16:32

    Marion Lazeroms:

    He Ayla, super dat je naar Suriname gaat,
    Ik zal je verslag volgen, en wens je een leuke voorbereiding toe.
    Groetjes van Piet, marion, M&M

  • 06 Juni 2011 - 17:39

    Paul Van Hoof:

    Ik wens je heel veel goeds en plezier toe in Suriname, Ayla. Ik hoop dat je een super tijd zult hebben. Dat je veel gaat meemaken, staat wel vast!
    Nu nog de puntjes op de i en dan gaan!

    Volg je.

    groetjes Paul.

  • 06 Juni 2011 - 21:37

    Geert En Conny:

    Hoi Ayla,
    Spannend, lijkt me een leuk avontuur.
    Begint het al een beetje te kriebelen........?
    Heb mijn e-mail adres al geregistreerd dus ik blijf automatisch op de hoogte van jouw belevenissen.
    Het zal me benieuwen.....

    Groetjes,
    Geert

  • 07 Juni 2011 - 06:49

    Yme:

    Hallo Ayla,
    Dat worden nog hele lange 9 weken..! Misschien dat we samen nog een frietje kunnen halen bij "De Schuiven"... Lekker doorbakken.

  • 08 Juni 2011 - 20:52

    Lian Melissen:

    Hoi Ayla, waar woon jouw huis. Leuk hoor en spannend. het gaat nu opschieten. We hebben ons aangemeld en willen zeker op de hoogte gehouden worden. Zeker omdat we er zelf ook een keer geweest zijn, weliswaar op vakantie,maar dan toch! Veel succes verder en we hopen je van tevoren nog even te zien. Groetjes, Gert-jan en Lian

  • 26 Juni 2011 - 11:24

    Ronny:

    Hoi Ayla,
    Ik zie hoe druk jullie zijn met alle voorbereidingen. Het gaat nu ook echt opschieten he.Ik hoop dat je samen met Manon een mooie, gezellige, leerzame en zonnige trijd tegemoet gaat. Ik volg jullie en zo het er nu naar uitziet ook HALEN in november. Succes met alles
    Groetjes Ronny

  • 10 Juli 2011 - 09:06

    Ronny:

    Hoi Ayla
    Het is vandaag 10 juli, dat betekent dus nog maar 1 maand. Het gaat nu echt opschieten. Veel succes met de laatste voorbereidingen.
    Groetjes
    Ronny

  • 15 Juli 2011 - 16:38

    Monique Carpentier:

    Hey Ayla,

    Ik wil je samen met Manon heel veel succes wensen in Suriname.
    Ik hoop dat je net zo gaat genieten als ons Iris in Kenya. Wij zijn al aan het aftellen tot Iris thuiskomt, maar ze zou zelf nog wel wat langer willen blijven.....We genieten volop van haar verhalen en de 3 maanden zijn echt omgevlogen.
    Groetjes en ik ben benieuwd naar al je belevenissen.

    Groetjes Monique (en natuurlijk ook van Roy en Rogier)

  • 23 Juli 2011 - 20:01

    Pap En Mam:

    In Boulogne lezen we je verslag en wij vinden het net zo spannend als jij!!! Nu alles geregeld is en je visum in de pocket hebt, is het aftellen: nog maar 18 dagen. Het gaat voor je een onvergetelijke tijd worden, en voor ons ook. Liefs pap en mam.

  • 05 Augustus 2011 - 11:54

    Anouk:

    Hoi Ayla,
    Oeh, nog maar 5 daagjes, nu komt het echt dichtbij he! Geniet ervan, en ik geloof dat het helemaal goed gaat komen daar samen!
    Liefs

  • 07 Augustus 2011 - 06:50

    Mama:

    Hoi Ayla,
    het gaat nu bijna gebeuren, het grote avontuur komt eraan. Nu je spullen nog pakken, en wat heb je een hoop nodig voor drie maanden. Jij gaat met Manon een mooie tijd tegemoet, dat weet ik zeker. Er zullen al wel wat zenuwen bij je zijn, maar daar heb ik ook last van. Over drie dagen zwaaien we jullie uit op Schiphol, slik slik!!

    Groetjes Mama

  • 07 Augustus 2011 - 08:39

    Ronny:

    Hoi Ayla, Na de uitzwaaifeestjes van jou en Manon kan het grote avontuur beginnen. De spanning gaat al een beetje stijgen, maar dat hoort erbij. En over drie dagen..............nemen we veel zakdoekjes mee naar Schiphol.
    Lieve groetjes
    Ronny

  • 07 Augustus 2011 - 10:19

    :

    over drie dagen gaan we samen knallen schatje! (l)
    eventjes een keertje extra slikken woensdag, maar we hebben elkaar!
    samen gaan we het helemaaal maken.
    dikke kus liefje, tot woensdag.
    & 3,5 maand langer :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oudenbosch

Stage Suriname

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2013

Een droom die uitkomt

21 November 2011

The end

18 November 2011

The last week

11 November 2011

Het laatste bezoek in SU

04 November 2011

Bigi brasa als afscheidsknuffel op stage
Ayla

Actief sinds 31 Mei 2011
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 57728

Voorgaande reizen:

06 November 2016 - 06 December 2016

Vrijwilligerswerk Bali

05 September 2014 - 10 November 2014

Vrijwilligerswerk Ghana

10 Augustus 2011 - 18 November 2011

Stage Suriname

Landen bezocht: