Spanning & kriebels - Reisverslag uit Oudenbosch, Nederland van Ayla Houtepen - WaarBenJij.nu Spanning & kriebels - Reisverslag uit Oudenbosch, Nederland van Ayla Houtepen - WaarBenJij.nu

Spanning & kriebels

Door: aylahoutepen

Blijf op de hoogte en volg Ayla

07 Augustus 2011 | Nederland, Oudenbosch

De laatste dagen in Nederland zijn aangebroken. Na onze uitzwaaifeestjes gaat het toch wel erg opschieten. Over drie dagen vertrek ik samen met mijn reismaatje Manon naar Suriname. Het begint nu toch wel een beetje spannend te worden. Ik ben begonnen met mijn koffer in te pakken, wat moet er toch veel mee voor drie maanden. Dinsdag ga ik nog uit eten met het gezin en deze avond neem ik afscheid van m’n broer. Woensdag vertrekken we rond 11 uur naar Schiphol. Daar nemen we afscheid van onze ouders en een paar vriendinnen. En dan gaat de reis echt beginnen waar we lang op hebben gewacht.

Tot in Suriname!

Liefs,

• 07 Augustus 2011 - 12:28

Debbie:

Spannend Ayla, nou gaat het echt bijna beginnen. ik wens je nogmaals heel veel succes en veel plezier in Suriname. Ik blijf je hier gewoon volgen hoor ;-)

Groetjes Debbie

• 07 Augustus 2011 - 12:45

Lian En Gert-Jan:

Hoi Ayla,

Wij wensen je een heel goede reis naar Suriname en veel succes met je stage.
    Het is voor ons weer 11 jaar geleden dat wij er geweest zijn en wij vonden het een prachtig en bijzonder land.
    ook het eten is er erg lekker en de Pabo's smaakte goed op het plein met de barretjes recht tegenover hotel Torarica. Café Het Vat is zowat het bekendste café in Paramaribo en daar komen ook veel Nederlanders en je moet de Saoto soep maar eens proberen.
    ook de overdekte markthallen zijn de moeite van het bezoeken waard.
    Het is in ieder geval erg bijzonder om in een tropisch land winkels te zien met Nederlandse namen.
    Grt. Lian en Gert-Jan.

• 07 Augustus 2011 - 13:52

Manon:

Nog 3 dagen liefje, zie je woensdag!
    En dan 3,5 maand samen! <3

• 07 Augustus 2011 - 14:00

Nathalie:

Ayla,

Spannend hoor, wij wensen je een goede reis en heel veel plezier in Suriname.
    Veel succes met je stage en maak er wat van.
    We houden je vanaf hier in de gaten.

Liefs Ton, Nathalie, Myrthe en Thijmen

• 07 Augustus 2011 - 14:32

Yme:

Alvast een heel goede vlucht gewenst meid. Ik ben al nieuwsgierig naar je eerste bericht/verslag vanuit Suriname.

• 07 Augustus 2011 - 18:21

Stef En Stan:

Hey nichtje! Woow nog maar 3 dagen!! Gaat nu echt opschieten! Heeeeeel veel plezier daar en have a safe journey in Suriname!! En..geniet van het land waar ze de zon wel hebben uitgevonden!:D

Dikke kus van Stef en Stan

• 07 Augustus 2011 - 22:29

Dion & Willy:

nou meid eerst nog gezelig met je stoere broer bykletsen en dan ga je zelf de wereld in knap hoor jy doet het maar heel veel succes goeie reis en we zien uit naar je volgende verslag en ook je pa & ma sterkte gr d w houtepen

• 09 Augustus 2011 - 05:21

Marion Lazeroms:

Hoi Ayla
    Heel spannend hoor, nog even en je zit al in het vliegtuig!
    Wij wensen jou en je maatje Manon een fantastischse tijd toe in Paramaribo, Vincentius ziekenhuis toch!!!
    Ik zal je blog volgen, en maak veel foto`s dan kunnen we meegenieten,
    Groetjes van Piet, Marieke, Marijn en Marion

• 09 Augustus 2011 - 09:46

Lesley:

Lieve Ayla!

Morgen is het zover, dan ga je eindelijk naar Suriname na zolang er op gewacht te hebben.. Ik wil je alvast heel veel plezier en succes wensen! Morgen ga ik mee naar Schiphol en kan ik je nog een hele dikke knuffel geven en uitzwaaien!

Liefs, lesley

• 09 Augustus 2011 - 15:36

Mariël:

Hoi Ayla
    Nog net op tijd om je een goede reis te wensen en heel veel plezier in Suriname.Geniet ervan,samen met je vriendin.
    Groetjes,Mariël ( 5a)

• 09 Augustus 2011 - 15:41

Rowan:

heel veel plezier en een goeie en veilige reis gewenst! suc6 daaro.
    I follow you;)

• 10 Augustus 2011 - 06:14

Koos En Marleen Verv:

Hoi Ayla,
    We wensen je een hele goede reis en we hopen dat je een mooie tijd tegemoet gaat. We horen er nog wel van!
    Doe de groeten aan je pa en ma.We wensen je alle goeds, ook voor Manon.

Groeten van ome Koos en tante Marleen.

• 11 Augustus 2011 - 08:40

Mam:

Lieve Ayla,

Gisteren vertrokken, je avontuur is begonnen. Geniet samen met Manon van deze bijzondere ervaring. Ik wil je toch wel even laten weten dat papa en ik heel erg trots op jullie zijn, jullie zijn kanjers.

Dikke knuffel mama

• 11 Augustus 2011 - 09:26

Ronny:

Mam
    3 Minuten geleden
    Hoi Manon en Ayla,
    He, he eindelijk is het zover, jullie zijn aangekomen in Suriname. Gisteren bij het uitzwaaien werd het me nog eens heel duidelijk wat voor een KANJERS jullie zijn. Jullie doen het maar, even drie maanden naar Suriname. Even nog een paar dagen lekker ontspannen, de jungle in en dan aan het werk. Lieve meiden, GENIET ERVAN, maak er een mooie tijd van. Dikke knuffel